Wysłany: Pon 11:19, 02 Gru 2019 Temat postu: Tablice do biura
Witam Was! Potrzebuję tablice do pisania do firmy. Będę potrzebował większą ilość sztuk kilka do biur oraz sal konferencyjnych. Może orientujecie się gdzie takie mogę kupić ? Zastanawiam się nad tym bo potrzebuję w nietypowym rozmiarze oraz kształcie nie takiem całkiem prostym. Znalazłem taką ofertę [link widoczny dla zalogowanych] Myślicie że fajna to opcja ? Kupował ktoś od nich ? Zakładacie coś takiego w biurach , i sprawdza się ?
Dołączył: 22 Mar 2020 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Wysłany: Pią 9:16, 27 Mar 2020 Temat postu:
Tak, w biurze takie rzeczy się bardzo przydają, podobnie jak teraz przydaje sie niszczarka czy sejf bo przepisy RODO do ich posiadania zobowiązują, można o takie wyposażenie pytać w firmie Avarus
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach